GOLDEN HORSE HOME SPA MASK CLAY





BAHAN UTAMA DAN KESANNYA:


· Dengan menggunakan bahan semulajadi , Lumpur volkanik yang berharga serta kadar stimulasi rendah berupaya mengejutkan kulit dan menggalakkan metabolisma.Mempunyai faktor kelembapan berefisien tinggi yang membekalkan kandungan air, kadar resapan yang efektif dan menghalang dari kerosakkan kulit muka.Berfungsi untuk melembapkan dan melembutkan kulit secara maksimum.
· Berupaya untuk membersihkan kulit, mengimbangkan penghasilan minyak dan menjadikan kulit lembut, tegang, cerah dan anjal.




GH 504-4
GOLDEN HORSE HOME SPA MASK CLAY LAVENDER


Mengandungi ekstrak pati lavender yang boleh menghalang pembiakkan bakteria, mengecilkan ruang pernafasan besar di muka, membaikpulih kulit dan menjadikannya seimbang.Ianya menggalakkan penumbuhan semula sel-sel, mengurangkan penghasilan noda- noda hitam dan berkesan untuk menjadikan kulit lebih selesa. Penggunaannya juga boleh menghalang bakteria dan kesan inflamasi.


GH 504-5
GOLDEN HORSE HOME SPA MASK CLAY
GERANIUM


Mengandungi ekstrak pati geranium pelargonium, di mana boleh melembutkan keratin yang tebal dan berlemak yang menghalang rongga salur pernafasan di muka.Menggalakan peredaran darah secara efektif, memberi kelembapan dan membersihkan kulit. Ianya juga berupaya untuk seimbangkan membran sebum secara pantas dan menjadikan muka lebih berseri.


GH 504-6
GOLDEN HORSE HOME SPA MASK CLAY
GREEN TEA
Polyphenols yang terkandung dalam teh hijau mengandungi kapasiti anti- oksida yang tinggi. Ianya boleh menghalang kulit dari rosak akibat kesan lapisan ultra–ungu dan mengagihkan penumbuhan baru melanin.Memperbaiki kulit muka dalam masa yang singkat, menentang dan menghalang faktor – faktor stimulasi. Mengelakkan alergi dan melembapkan sehingga ke lapisan bawah kulit. Menjadikan warna kulit sekata serta lebih berseri.


Harga :RM 53.00

No comments: